miercuri, 4 martie 2009

Because you loved me... and you still do it...

8 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

O picătură de muzică bună...

AngelWings spunea...

geniala melodia, chiar nu o mai ascultasem de ceva timp...:)

Anonim spunea...

uitasem de ea. Probabil pentru ca n-am avut cui s-o dedic in ultimul timp ...

Dana spunea...

E o melodie super, care mi-a colorat adolescenta! Din pacate, uitam de ele, de cantecele care transmit ceva. M-am saturat de trupe care au murit la fel de repede pe cat au aparut, adica Blondy, Candy, Trompy, Fufy, cum imi place mie sa spun:).

Cristian spunea...

Din cate observ vad ca iti place Celine Dion.Bravo!Si mie imi place.Intresant blogul tau..Atat de intim si personal...Mă rog aproape personal...Succes in continuare!:)

mada spunea...

e si preferata mea!
ma regasesc in fiecare vers.

Tasha spunea...

O am pe play list,este una din preferatele mele...o ascult,again and again...

Andreea Blându spunea...

Din intamplare am gasit blogul tau ... si dupa ce am citit cele doua postari de mai sus ... am vazut acest clip...
Because you loved me ... e melodia mea preferata. Pentru ca atunci cand o ascult - imi amintesc de un inceput. As aculta-o incontinuu.
Se pare ca si tie iti place Celine Dion.