luni, 31 mai 2010

"Maturator de praf de stele..."

Oare cate sensuri se pot comprima in aceste cuvinte? Oare cate sentimente putem nutri si putem asimila din aceste cuvinte?... Va zic eu: multe. Sa va prezint un sens propriu si doar atat... nu vreau sa plictisesc.
In ultima perioada am trecut prin foarte multe, extraordinar de multe esecuri... din diverse perspective. M-au pus la zid si m-au tintit direct in inima, in adancul sufletului. Am cazut, am incercat sa ma ridic, am cazut din nou. M-am ridicat, am facut pasi marunti si am mers inainte. Probabil gravitatia si prietenii s-au facut "vinovati" pentru aceasta reusita. Pentru ca eu singura nu as fi putut. Dar am invatat ca orice pierdere si orice nereusita ma face mai puternica, imi da forta sa vreau sa devin mai buna si mai perseverenta. Viata e o lupta pe care trebuie sa o ducem la bun sfarsit, indiferent de cat de grea se dovedeste a fi si indiferent de cate ori ne impiedicam si ne-o luam peste nas. Probabil ca v-ati saturat ca si mine de altfel sa tot auziti vorbe... si nimic mai mult. Am realizat insa ca atunci cand faptele sunt incompatibile cu vointa ta, vorbele sunt creatoare de speranta si adevarate manuale de perseverenta. Trebuie doar sa stii sa le asculti si sa le pui deoparte in inimioara ta... Orice incurajare si orice vorba buna sunt binevenite.

De ce "maturator de praf de stele"... pentru ca uneori "matur" si le arunc undeva departe amintirile urate, desi imi mai aduc aminte de ele pentru a-mi da forta necesara sa merg inainte, pentru ca uneori vreau sa le "devorez" intrutotul pentru a le putea sterge odata pentru totdeauna... si pentru ca alteori "matur" roadele reusitelor mele... o schita dusa la bun sfarsit, un boboc de floare inflorit, un zambet si o privire calda, o strangere de mana...

Ma infrupt din roua diminetii, ma joc cu soarele, ating stelele, vorbesc cu florile... Astea sunt "stelele" mele. Si vreau sa le "matur" intr-un ungher al sufletului meu, sa ramana acolo pentru vesnicie. Frumusetea sta in detalii. Nu in lucrurile mari. Speranta si bunavointa sunt in noi. Haideti sa facem ceva cu ele. Haideti sa construim universuri, sa cladim sperante, sa prindem gustul a ceea ce e frumos si ne inconjoara, sa numim o stea sus pe cer si sa fie numai a noastra... Sa uitam de lucrurile urate si dezolante, sa facem cumva sa ne fie bine, sa fim NOI fara vreo alta masca...

12 comentarii:

LM spunea...

un vot va rog,creati cont si apoi votati
http://www.taraluiandrei.ro/scoala/proiecte/reducerea-impactului-depozitarii-de-deseuri-asupra-mediului_135.html

armando_criss spunea...

trebuie sa gusti din toate cat traiesti ... pentru ca traiesti o singura data trebuie sa atingi tot felul de stari cat mai vaste de la fericire , iubire la umilinta chiar la batjocura pentru ca in opinia mea viata nu ar fi la fel doar cu bune... ar fi o monotonie totala...hmm o monotonie perfecta... asta e . Dar noroc ca totul este in echilibru...

dac12 spunea...

ar merge melodia K'naan - Waving Flags....si undeva zice...i'll be stronger!!!

delta spunea...

In ultima perioada am trecut prin foarte multe, extraordinar de multe esecuri...

Fara sa faci parte din Guvern? :lol:

Romanescu Ionut-Andrei spunea...

frumos blogul si relaxant,interesant.Dar lasa-mi si mie te rog frumos comment-uri pe blogul meu la: http://bluewolf-bluewolf.blogspot.com/

http://hyesung000.blogspot.com/ spunea...

Want more time with parents and children with family? Can operate as long as the trivial time
Welcome to learn a simple understanding of free market
http://sn.im/vemma_usa

I wish you your heart happy! ~

Antiignorantu spunea...

la cati roboti sunt acum ... adica dresati ... numai piedici pun....

Bi.ZZ.u spunea...

http://efectdenud.blogspot.com/

un nou blog cu o noua poveste.

dux_dominus spunea...

Salutare ! Incercam un experiment :

Detii un Blog, Site, pagina personala pe Internet ? Indiferent de continutul paginilor tale virtuale, vino alaturi de noi si demonstreaza ca romanii se pot unii cand este vorba de viitorul nostru ... al tuturor !
Prin simpla afisare a siglei ori a adresei noastre, dai un exemplu ca iti pasa. Asta nu inseamna ca ai vreo obligatie, asta nu inseamna ca trebuie sa ne urmezi, asta inseamna doar ca nu esti singur printre romani !
Trimite-ne link-ul paginii tale Web sau poza ori reclama ta de promovare, iar noi o vom atasa pe Site-ul nostru ! La randul tau, trebuie sa faci la fel !

Vezi intreg articol aici : http://www.plr.orgdominus.ro/Pag2.html

Daca esti interesat asteptam raspuns aici:
http://www.plr.orgdominus.ro/Contact.html

PS : Am postat aici caci nu am gasit o adresa de e-mail, si nu fac reclama la produse de machiaj.

Respect !

dux_dominus spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
nartip spunea...

-Am pus comment-ul meu la "bucataresele vesele" ne fiind atent ca acel laptop este pus in concurs.Imi mentin ce am scris acolo si aici doar reamintesc acest fapt.Ei -si altii ca ei- sindicalizeaza site-urile lor si le atrag in trafic prin false concursuri ca sa scoata un banut.Sunt falimntari si traiesc din vechituri.Nu am nimic personal cu ei si nu cunosc pe nimeni de acolo,dar ca firma stiu cine sunt.

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!