luni, 9 august 2010

...

Stateam intinsa in pat si ma gandeam la tine... Tu... stateai intins in hamacul din spatele casei tale... Era asezat intre doua salcii... Iar atunci vantul adia usor, ramurile salciilor se prelingeau usor pe chipul tau, mangaindu-ti buzele, obrajii imbujorati... Erai tare departe de mine si nu puteam ajunge la tine decat cu gandul... M-a trecut un oarecare fior si deodata o lacrima a curs... Pe frantura geamului meu a intrat o buburuza mica, atat de mica incat nici nu am observat-o la prima vedere. Batuse atata cale lunga sa imi murmure la ureche ca iti este dor de mine si ca ai vrea sa ma vezi mai des macar in vis... S-a asezat pe buzele mele si mi-a oferit sarutul tau, cel pe care tu i l-ai dat inainte sa poposeasca la geamul meu, pentru ca apoi sa isi faca simtita prezenta alaturea... Am tresarit de bucurie la o asemenea simtire si sufletul meu a fost inundat de fericire si lumina... Lumina cereasca, lumina ce emana din iubire... Am rugat-o in gand, cu lacrimi in ochi, nu care cumva sa piarda calea inapoi catre tine... M-a inteles si deodata si-a luat zborul... Am simtit cum tu, rasfoind paginile prafuite ale unei carti, ai fost placut surprins cand ai vazut ca s-a reintors... cu un mesaj de la mine. Avea sa iti transmita toata caldura sufletului meu, sa iti ofere o licarire de speranta, avea sa iti spuna ca in curand nu ma vei mai vedea doar in vis... Ca amandoi ne vom strange in brate, ca trupurile noastre vor deveni unul... Poate nu acum. Poate mai incolo. Dar asa va fi... Oferindu-ti, cred eu, ceea ce cu siguranta vroiai sa auzi, si-a reluat zborul neincetat catre infinit... Culorile aripilor ei marunte aveau sa coloreze intreg universul, intreg cerul devenind de un purpuriu sublim. Visele noastre aveau sa devina realitate datorita ei, datorita universului care sedea bland la picioarele noastre, asteptand cel mai mic semn pentru a ne face fericiti pe vecie...

24 de comentarii:

Filip spunea...

Probabil ca acele clipe in care universul se afla la picioarele noastre nu ar fi atat de frumoase daca nu s-ar termina. Imi place sa citesc ce sriu sufletele... si complicat sa poti comenta ceva atat de personal .

Anonim spunea...

Am simtit pt moment ca am patruns pe oo susita deschisa a sufletului tau unde am gasit atata poezie, dar si tristete...una placuta, creativa

karma police spunea...

frumoasa poza..e ca un via de-al meu din coilarie

karma police spunea...

vis*
copilarie*

roryta spunea...

interesant...

Anonim spunea...

sa fie romantismul universal?

Anonim spunea...

Mda...

delta spunea...

9 august 2010?
E clar...

Catana Cristian-Alexandru spunea...

http://clipe-hoinare.blogspot.com/ LANSARE BLOG DE CALATORIE ! VA ASTEPT CU DRAG PE CARARILE CLIPELOR MELE !

Admin spunea...

Imi place cum scrii si ce spui.

rosia_lady spunea...

frumos...http://petaledelotus.blogspot.com.......hai si pe la mine

Unknown spunea...

Offtopic : Leapsa - http://www.claudiu-savu.info/2011/09/stai-ca-trag-carte-scrisa-de-gheorghe.html

Best Masaj spunea...

daca va intereseaza blogul meu intra pe
http://bestmasaj.blogspot.com/

Anna spunea...

Imi place foarte mult stilul tau, transmiti atata emotie! Felicitari.

Top Cuisine avec Lavi spunea...

mai vroiam sa citesc!!!!! foarte frumos!

Stela spunea...

Salut! Ai un stil interesant de a-ti exprima sentimetele, trairile. Felicitari si multa inspiratie in continuare.Daca vizitatorii tai sunt interesati de o afacere care se poate face si pe net si prin contacte directe gasesc info pe blogul meu.
Multa sanatate tuturor.

Andreea Cristina Necula spunea...

esti foarte creativa...

Catwalk spunea...

Foarte frumos, cred ca o sa te urmaresc.

Iona spunea...

frumos, transmitit foarte mult prin ceea ce scrii :o3 si la multi ani!>:D<

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

interesanta idee !

Unknown spunea...

Interesant!

http://filmandotherstories.blogspot.se/

Unknown spunea...

Hai, We are from team Buda' Blogger, want to share 3 a new artikel from zeevorte Blog - #NaraBlog

- Berjalan Kaki di Pagi hari
- Sampai tua saya bangga menjad narablog
- Ternyata Kabupaten Bekasi Memiliki Kota

See you from Fachrur Rozi

Kimhanson spunea...

Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci vreo boală.
*Dacă vrei noroc în viața ta.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
: e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
Whatsapp: +2348032246310