joi, 11 decembrie 2008

In Marea Britanie la munca


Desi poza nu va face sa credeti ceea ce am scris eu in titlu, tin sa va spun ca eram in pauza de la ora 12:00, si anume dinnertime, in Tv room... Bineinteles, cu castile in urechi, ascultand muzica.
In vara lui 2007 am avut ocazia sa plec in Marea Britanie, cu contract de munca, la cules de capsuni si de zmeura. Ca au mai fost si alte fructe pe langa, ocazional, asta e alta treaba. Esenta aceasta a fost: capsuni si zmeura.
A fost o experienta frumoasa, din care am invatat foarte multe lucruri. Am vazut cum e sa muncesti, sa te descurci pe banii tai, fara nici un alt ajutor din partea nimanui. Am invatat sa ma chibzuiesc mai mult decat o faceam inainte si sa gandesc ceva de genul: "Am muncit destul ca sa imi iau lucrul acesta acum. Poate data viitoare." Asa cum faceau parintii cu noi cand eram mici: "Lasa mama ca o sa apara altele si mai frumoase!". Am invatat sa ma cunosc mai bine, sa vad care imi sunt limitele, sa vad ceea ce pot face si ce nu. Pe langa toate aceste lucruri, mi-am facut o groaza de prieteni cu care tin legatura si acum, din diferite tari, precum Albania, Ucraina, Rusia, Bulgaria, Polonia si bineinteles Marea Britanie. Pot sa spun ca am invatat cate ceva din fiecare limba in parte. Sunt "poliglota":P...
Am vazut Londra, una dintre cele mai frumoase capitale. Pur si simplu te pierzi printre minunatiile sale. Este o adevarata splendoare. Am vazut si alte orase, precum Dover, Colchester, s.a.m.d.
Am cunoscut o cultura noua, oameni noi, lucruri noi. M-am imbogatit spiritual foarte mult. Nu imi pare rau ca am pierdut toata vara, ca timp de 4 luni si jumatate am muncit pe rupte... Am descoperit un alt "eu", o alta fata a mea de care pana atunci nu mi-am dat seama. Si ma bucur ca incet incet ma descopar din ce in ce mai mult. Si cred ca pana la urma asta si vreau: SA FIU EU PANA LA CAPAT!
Asa ca daca vreti sa va petreceti o vacanta in locuri in care poate nici nu visati sa ajungeti, si sa mai castigati si un banut al vostru, va recomand din tot sufletul sa mergeti in U.K. O sa fie ceva demn de publicat in "cartea vietii" personala, a fiecaruia in parte. Poooooop

Niciun comentariu: