miercuri, 14 ianuarie 2009

De ziua mea...:D


Pe langa faptul ca ziua mea e in fiecare zi, ziua mea de nastere oficiala e pe 10 ianuarie. Asa ca a iesit ceea ce va imaginati: mare chef, mare petrecere:P. Cum de altfel mi se potriveste vorba aceea "mare om, mare caracter":P. Ce altceva putea sa iasa nu stiu: decat un chef in toata regula, cu prietenii apropiati :D.
Am stat de vorba, am mancat, am baut, am dansat, am cantat karaoke... Intr-un cuvant, ne-am distrat, ne-am simtit bine. Si cum orice chef trebuie sa se incheie cum se cuvine, la usa mi-au sosit alti cativa musafiri nepoftiti, si anume vreo sase politisti, chemati de vecinul de sub mine, deranjat de muzica data prea tare. Intrebarea mea era de ce au venit atatia. De cum am deschis usa, gatul mi se lungea usor usor pe scari sa vad daca nu cumva urca mai multi. Ideea e ca nu se mai terminau. Probabil le era teama sa nu ii iau la bataie:P... Bineinteles ca nu mi-am luat amenda. Ca de fiecare data totul s-a redus la o simpla avertizare. Dupa ce au plecat, cheful a continuat, insa restrictionat intr-o privinta: muzica. La 6 dimineata, cu ochii aproape lipiti de somn, dupa ce invitatii au plecat, am reusit sa fac putina ordine, dupa care somnul mi-a fost cel mai bun frate. Si ce bine a fost...
Nu o sa fie nici prima, nici ultima data cand o sa vina politia. Vreau sa cred asta din tot sufletul. Am inceput chiar sa ii simpatizez. Asta insemnand ca de fiecare data cand o sa vina o sa fie cate un chef... Trebuie sa le dau si lor cateva motive sa mai iasa din butoiul cu plictiseala din cand in cand... Nu-i asa?;)

2 comentarii:

Unknown spunea...

La multi ani! :)

Petruţ spunea...

hehehe.. mi-a placut asta... sa stii ca dk nu vine politia cand dai un party... inseamna ca te-ai distrat in "punga".


Keep up the good work with ur blog!!!