miercuri, 21 ianuarie 2009

Mama mea


Nu pot sa definesc cu exactitate cuvantul "mama", insa pot spune ca inseamna totul. Tot ce e mai frumos pe aceasta lume. Pentru mine, mama este icoana vietii mele, coltul meu de lume, universul meu, in care totul graviteaza in jurul sau.
Datorita ei florile infloresc, datorita ei cantul pasarilor este mai placut, datorita ei stelele stralucesc, datorita ei razele soarelui coboara pe pamant, datorita ei lumea e mai buna, datorita ei si pentru ea traiesc. E tot ce am mai frumos, mai sfant, mai pur si mai bland. E totul pentru mine, asa cum eu sunt totul pentru ea. E cea mai buna prietena a mea, e sora mea, e MAMA mea. Ii multumesc din suflet ca m-a crescut, ca a avut grija de mine si a fost alaturi de mine in momentele grele din viata mea. Ii multumesc ca a facut atatea sacrificii pentru mine si ii multumesc din suflet pentru iubirea ce mi-o poarta. Ii multumesc si o sa ii multumesc in fiecare clipa a vietii mele pentru ca exista.

Niciun comentariu: